Protecția Consumatorilor (ANPC)
ROM SERVICE METALICE SRL respectă drepturile consumatorilor și asigură conformitatea cu legislația în vigoare privind protecția consumatorilor.
1. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC)
Dacă aveți nemulțumiri legate de produsele sau serviciile oferite de ROM SERVICE METALICE SRL, ne puteți contacta direct pentru soluționarea acestora la:
📞 Telefon: (+4) 021 – 345.26.23/94
📧 Email: vanzari@structurimetalice.ro
📍 Adresă: Bd. Theodor Pallady nr. 51, Clădirea Centrul de Calcul, parter, camera 2, sector 3, București
Dacă problema nu poate fi rezolvată pe cale amiabilă, puteți depune o reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
Cum puteți depune o reclamație la ANPC?
- Online:
- Accesați platforma ANPC: https://anpc.ro
- Completați formularul de sesizare online cu detaliile necesare.
- Prin e-mail:
- Trimiteți reclamația la cabinet@anpc.ro sau la adresa specifică regiunii dumneavoastră (detalii pe site-ul ANPC).
- Fizic sau prin poștă:
- Depuneți reclamația la sediul ANPC sau trimiteți-o prin poștă la adresa:
ANPC – Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București, România
- Depuneți reclamația la sediul ANPC sau trimiteți-o prin poștă la adresa:
2. Platforma SOL pentru soluționarea online a disputelor
Dacă achiziționați produse online, aveți dreptul de a apela la platforma SOL (Soluționarea Online a Litigiilor), gestionată de Comisia Europeană.
🔗 Accesați platforma SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Această platformă permite consumatorilor din UE să rezolve disputele cu comercianții fără a ajunge în instanță.